2022-ben indultak az egyeztetések az új technológiával kapcsolatban, és a megrendelés 2024 áprilisának végén indult az Auchan GO projekt tervezése a Kende Retail együttműködésével, akik (CloudPick) technológiát biztosítanak, amely lehetővé teszi a személyzet nélküli vásárlások biztonságos lebonyolítását. Ők szállították a hardvert és a hozzá tartozó megoldásokat, a szoftver oldalt, a take it easy applikációt, míg mi integráltuk a beléptetőrendszert az OkAuchan mobilalkalmazásba. Az Auchan nem akart külön alkalmazást, hanem vásárlói szempontok alapján az OkAuchan applikációba szerette volna adaptálni ezt a kiegészítést.
Kezdetben a BlackBelt részéről egy projektmenedzser, egy vezető fejlesztő és egy fejlesztő dolgoztak együtt. 2024 októberében a projektet átvette egy másik vezető fejlesztő és két újabb fejlesztő, miközben a projektmenedzser továbbra is részt vett a folyamatban. Auchan oldalról egy személy dolgozott az OkAuchan app fejlesztésén, de magán a projekten több, mint 50 fő.
A cél egy olyan termék létrehozása volt, amelyet a vásárlók örömmel és könnyedén használhatnak. Mivel az üzletben nincs személyzet, kiemelten fontos volt, hogy az applikáció intuitív legyen, és úgy navigálja végig a vásárlót az üzleten, hogy az minden lépést kérdések nélkül, magabiztosan tudjon végrehajtani. Valamint a vásárlás utáni bizonytalanságot mérsékelni (nincs kassza és scannelés, csak kisétál az egységből a vásárló), hogy fizetett. Beépítésre került a visszajelzési lehetőség is, ezzel is a fogyasztókkal való törődést erősítjük.
A határidők betartása, valamint a tesztelés kihívást jelentett egy működő fizikai rendszer hiányában, mivel az alkalmazás kipróbálására csak az utolsó fázisban, az áruház nyitása előtt volt lehetőség. Megnyitást követően bug-ok javítása, a folyamatban több flow és rendszer kapcsolódik be, és ezek egymással függőségi viszonyban állnak.
Nagyszerű érzés egy olyan terméken dolgozni, amely kézzelfogható, szélesebb közönség számára elérhető, és amelyről úgy mesélhetünk az ismerősöknek, hogy nagyjából értik is mivel foglalkozunk. Külön öröm látni, hogy a terméket aktívan használják, és azonnali visszacsatolást kapunk róla videók és kommentek formájában a közösségi médiában. Már volt olyan eset is, hogy egy videós bejelentkezés alapján sikerült hibát kijavítanunk.
Szuper volt Auchan oldalról az együttműködés, innovatív és proaktív volt a csapat, és minden elakadáson túllendültünk. Elsőként egy kereskedelmi innovációt landoltatunk a piacon, ami 0/24-ben elérhető a lakosoknak.